TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Skuteczność promocji internetowej autor: Łopaciński Karol
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Skuteczność promocji internetowej

Pomiar i technologia informacyjna
Wersja papierowa
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 978-83-208-2192-5
Format: 14.5x20.5cm
Liczba stron: 232
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
44,90 zł 42,70 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa BOOKINISTA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier